2 Μαΐ 2010

Άραγε το να αλληλοβριζόμαστε είναι η λύση;

Οργισμένος από την κατάσταση της χώρας που αγαπάω (προφανώς λιγότερο από τους 48 σχολιαστές μου) έγραψα ένα άρθρο. Η αντίδραση με εξέπληξε. Γκεμπελικός, ανθέλληνας, προσκηνυμένος κοκ.

Κι όμως που είχα άδικο; Δεν ήταν στα σκυλάδικα γεμάτα πριν 3 χρόνια όλες τις μέρες; Δεν ισχύε απόλυτη πληρότητα στην Μύκονο ακόμα και στα ακριβά ξενοδοχεία; Δεν ήταν φουλ οι ταβέρνες όλες τις μέρες; Δικαιολογείται αυτό από τους μισθούς μας; Μπορεί κάποιος να ισχυριστεί ότι δεν ξημέρωνε και βράδιαζε ψάχνοντας πως δεν θα πληρώσει φόρους; Ήταν 80% των ελέυθερων επαγγελματιών με πραγματικό εισόδημα κάτω από 10000 ευρώ; Πόσοι αγρότες χρησιμοποίησαν τις επιδοτήσεις για ανάπτυξη; Και βέβαια δεν θα μου πεις "δικαίωμα μας". Και θα συμφωνούσα αν δεν παλεύαμε να βγάλουμε μαύρο χρήμα για να ξοδεύουμε επίσης μαύρα αφήνοντας άλλους να πληρώνουν φόρους.

Το να αρχίσω να βρίζω δεν δίνει λύση. Λύση είναι η αφύπνηση, η δράση. Όχι το να κάψω αυτόν που άνοιξε franchise STARBUCKS και MC Donalds αλλά να αισθανθούν την πίεση στον σβέρκο τους αυτοί που με αδικούν κατάφωρα.

Το μισό άρθρο μου αφορούσε τα κριτήρια με τα οποία επιλέγαμε του πολιτικούς και το ότι δεν σκούζαμε στις πολιτικές συναθροίσεις στους πολιτικούς που επέτρεπαν χαριστικές ρυθμίσεις για συγκεκριμένους. Αισθάνομαι αδύναμος να πολεμήσω τα 20 τζάκια και τις πολυεθνικές που έχουν απομείνει οι μόνοι που εξασφαλίζουν χιλιάδες μεροκάματα - του πόνου ναι, αλλά μεροκάματα. Είναι καλύτερα τώρα που κλείσανε όλα τα εργοστάσια; Πιστεύω πως ο μόνος τρόπος να προφυλαχθώ είναι να επιβάλλω ισχύ του νόμου από όλους και όχι κατάλυση του. Επίσης μπορώ να μην ψηφίσω για άλλη μια φορά Μητσοτάκη, Παπανδρέου, Καραμανλή, Τσοχατζόπουλους, Βουλγαράκηδες

Επιλέγαμε τους πολιτικούς με κριτήριο την ηθική τους; Πώς έπαιρνε ο Βουλγαράκης και ο Τσοχατζόπουλος από 100.000 σταυρούς; Δεν ψηφίζουμε 80% ΝΔ και ΠΑΣΟΚ που μας οδήγησαν στο σημερινό χάλι; Δεν χτυπήθηκαν χιλιάδες έλληνες να φύγει η δεξιά ακόμα και όταν οι ΠΑΣΟΚοι έκλεβαν;

Που έχω άδικο; Πέστε μου και θα ζητήσω συγνώμη. Γιατί όσο και αν κάποιοι βλέπουν φαντάσματα παντού κι εγώ μισθοσυντήρητος είμαι. Κι εγώ βλέπω να πληρώνω τις δικές τους ανομίες και τις ΔΙΚΕΣ ΣΑΣ φοροδιαφυγές ενώ εγώ πάντα πλήρωνα για το τελευταίο ευρώ που έβγαζα

Πέστε μου που έχω άδικο. Αν είναι απλά να βρίσετε ξεμπούκώστε. Όμως σχολιάστε αυτά που γράφω όχι αυτό που συνάγετε από το πνεύμα μου

Αυτός ο κούφιος φανατισμός είναι που μας έχει οδηγήσει στο να μας ελέγχουν με περισσή ευκολία. Βρίζουμε όποιον σαν εμένα εκφράζει προβληματισμό, σκούζουμε στα καφενεία της γειτονιάς και μετά πηγαίνουμε και κολλάμε αφίσες του μεγάλου κόμματος για να πάρουμε διορισμό.

Καλά τα καταφέραμε λοιπόν, μπορούμε άραγε να διορθώσουμε τίποτα;

Δεν υπάρχουν σχόλια: