29 Μαΐ 2008

Η δημοσιότητα και τα χρήματα που κινούνται γύρω της.

Χαίρομαι για τα σχόλια που προκάλεσε η αναφορά μου στην Eurovision αν και έχω τις ενστάσεις μου.

Σε κάθε επαγγελματικό χώρο υπάρχουν οι πολλοί που φυτοζωούν και οι ελάχιστοι που είτε λόγω ταλέντου είτε λόγω συγκαιριών είτε λόγω διαφόρων ικανοτήτων ή "ικανοτήτων" βγάζουν τα πολλά λεφτά για λίγα χρόνια.

Υπάρχει γνωστή μου περίπτωση παιδιού 20 χρονών που μεγάλωσε σε οικογένια με προβλήματα σε κάποιο απομακρυσμένο χωριό και έγινε ποδοσφαιριστής και τώρα συζητιούνται εκατομμύρια για την μεταγραφή του την ώρα που είχε περιορισμένη πρόοδο στα γράμματα. Όμως:

(α) δεν πληρώνω εγώ για την μεταγραφή του
(β) είναι μία ιδιαίτερα ταλαντούχα εξαίρεση του κανόνα.
(γ) η λάμψη τελειώνει αν είναι πολύ τυχερός και κυρίως γερός πολύ νωρίς

Το ίδιο περίπου ισχύει και για τους τραγουδιστές. Η πλειοψηφία βγαίνει στο προσκήνιο για ελάχιστα χρόνια και αν η καριέρα τους συνεχίσει και μετά τα χρήματα είναι πολύ λίγα. Θα δυσκολευτώ πάρα πολύ να βρω 10 τραγουδιστές που βγάζουν καλά λεφτά για περισσότερο από 5 χρόνια.

Οι ποδοσφαιριστές και οι τραγουδιστές αποτελούν διαφημήσιμο προϊόν που για λίγα χρόνια βγάζουν αρκετά χρήματα και στηρίζουν πολλές φορές άλλα επαγγέλματα.

Είναι λάθος αλλά συμβαίνει: Ένας ερευνητής γιατρός βρίσκει το φάρμακο για μία ασθένεια που μας ταλαιπωρεί όμως εκτιμάμε περισσότερο έναν επαγγελματία νυχτερινού κέντρου στο οποίο βγάζουν μεροκάματο (ή τέλος πάντων νυχτοκάματο) περί τους 20 εργαζόμενοι.

Εγώ προσωπικά δεν τους ζηλεύω γιατί απασχολούμαι σε επάγγελμα που μπορώ να ελπίζω πως θα με ταϊζει μέχρι τα 65 μου.

Απλά είναι λογικό όλοι εμείς που πρέπει να μετράμε τα έξοδα μας να ζηλεύουμε λίγο την ευμάρεια κάποιων που με πολύ λίγα προσόντα (αλλά ξεχωριστό έμφυτο ταλέντο) βγάζουν χρήματα από το χόμπυ τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια: