18 Δεκ 2009

Εξαγγελίες και (?) αλλαγές...

Πριν από λίγες μέρες ακούσαμε τον νέο πρωθυπουργό της χώρας, με εύγλωτη αγωνία αλλά και, φαινομενικά τουλάχιστον) αποφασιστικό ύφος να ανακοινώνει προς τους κοινωνικούς εταίρους και τον ελληνικό λαό μία μεγάλη σειρά από μέτρα που πρέπει να ληφθούν ώστε να βγει η χώρα από την κρίση. Με λίγη κακή πρόθεση θα έλεγα πως σκόπιμα σταματούσε στο "να βγει η χώρα από την κρίση..." γιατί αν συνέχιζε θα μπορούσε να πει "από την κρίση ... της ευκολίας δανεισμού από τις διεθνείς τράπεζες" ή "από την κρίση ... ενός φτάνει πια στην ανοχή των ευρωπαίων εταίρων" σε ένα δημόσιο χρέος που συντηρείται από σπατάλη, διαφθορά, κομματικούς διορισμούς που κατά τεκμήριο οδηγούν σε κομματικούς τεμπέληδες στο δημόσιο γιατί "...ξέρεις ποιος με διόρισε εμένα και που μπορώ να σε στείλω..." και άλλα τέτοια.

Θα ήταν παράλογο από μέρους μου να μην συμφωνήσω με τα περισσότερα προτεινόμενα μέτρα. Βέβαια τα περισσότερα από αυτά έχουν προταθεί και στο παρελθόν. Συζητώντας με έναν φίλο, οπαδό του ΠΑΣΟΚ, του έλεγα παλιότερα π.χ. για τα μέτρα που προσπάθησε να πάρει η κυβένρηση Καραμανλή για τις προμήθειες στα νοσοκομεία. Και η ερώτηση στην οποία δεν μπορούσα να απαντήσω είναι πόσο συνεισέφεραν τα μέτρα στην λύση του προβλήματος

Ε λοιπόν τώρα του επιστρέφω την ερώτηση. Και θα ήθελα από τον κ. Παπανδρέου, τον υπέρμαχο της λογοδοσίας και της διαφάνειας να κάνει κάτι πολύ απλό: Να ανοίξει μία ιστοσελίδα με τόσα κεφάλαια όσα τα μέτρα που πρότεινε και να συμπληρώνει εκεί την εφαρμογή τους και φυσικά τα αποτελέσματα. Αν για κάθε μέτρο έχει κάτι στο τέλος της τετραετίας είμαι βέβαιος πως θα πάρει μεγαλύτερο ποσοστό από τον πατέρα του το 1981.

Απλά εγώ δικαιούμαι να διατηρώ τις αμφιβολίες μου. Και μακάρι να αποδειχτώ εγώ ο περίεργος και ο κακοπροαίρετος

Δεν υπάρχουν σχόλια: