8 Μαρ 2010

Εκεί που μας χρωστάγανε...

Αγαπητέ αναγνώστη του Καφενείου θα ήθελα την συμβουλή σου.

Την περίοδο αυτή περνάω μία περίοδο κρίσης στα οικονομικά μου λόγω μείωσης των αποδοχών μου και επίσης με διακατέχει μία ανασφάλεια λόγω της αβεβαιότητας που επικρατεί γύρω μου.

Ήρθε προχθές και με βρήκε ένας παλιός φίλος για να μου πει το πρόβλημα του. Έχουμε περάσει πολύ καλές φάσεις πριν χρόνια και είχαμε κάνει και κάτι δουλειές μαζί στο παρελθόν. Έτσι μου ήταν αδύνατον να αρνηθώ να τον ακούσω.

Μου είπε λοιπόν πως έχει πολύ μεγάλο οικονομικό πρόβλημα γιατί το καλοκαίρι πήγε 10 μέρες διακοπές στην Μαγιόρκα και πριν λίγους μήνες του βρέθηκαν λεφτά στην τσέπη και πλήρωσε προκαταβολή για καινούργιο αυτοκίνητο. Του είπαν ότι είναι ευκαιρία τώρα που έχει λεφτά να φτιάξει και καινούργιο σπίτι γιατί οι τράπεζες δανείζουν με καλούς όρους. Με αυτά και μ' αυτά συνέχιζε να παίρνει δάνεια για μπουζούκια, ακριβά ρούχα κ.α. Ξαφνικά διαπίστωσε πως δεν μπορεί να σηκώσει τις δαπάνες του και επειδή έχει και τις κάρτες φορτωμένες η τράπεζα του δανείζει με μεγάλο επιτόκιο. Μου ζήτησε λοιπόν να μπω εγγυητής γιατί η τράπεζα εμένα μου δίνει καλύτερο επιτόκιο. Μου είπε μάλιστα πως είναι άδικη αυτή η διαφορά αφού είμαστε φίλοι και ότι περίπου του οφείλω βοήθεια στο όνομα της φιλίας μας.

Το περίεργο είναι πως ακούω την οικογένια του να με βρίζει γιατί κατά καιρούς σχολιάζω τον τρόπο ζωής τους με δανεικά λεφτά. Επίσης με απείλησε περίπου πως αν δεν τον βοηθήσω θα σταματήσει να ψωνίζει από το μαγαζί μου και θα χάσω και τα βερεσέδια που έχουν μαζευτεί...

Αρχικά πήγα να τον διώξω αλλά προς στιγμή προβληματίστηκα γιατί κατάλαβα πως οι πράξεις του είναι κληρονομιά νοοτροπίας από τον "πατέρα του" από τον οποίον κληρονόμησε την διαχείριση του "σπιτιού". Επίσης Από την άλλη μεριά αναρωτιέμαι πως είναι δυνατόν να αλλάξει ξαφνικά νοοτροπία μόνο και μόνο επείδη τα βρήκε σκούρα; Είναι δυνατόν να πάρω χρήματα από το (ήδη ζορισμένο) πορτοφόλι με το οποίο πληρώνω τα φροντιστήρια των παιδιών μου;

Ειλικρινά δικός σας

Dimmy the Greek

ΥΓ. Πάσα ομοιότητα με πρόσωπα ή γεγονότα ... δεν είναι καθόλου τυχαία

Δεν υπάρχουν σχόλια: