13 Μαρ 2012

Τι θα γίνει με την Δημόσια Διοίκηση...



Είναι παρατηρημένο τον τελευταίο καιρό ότι μεγάλο μέρος των δημοσίων υπαλλήλων έχουν πιδοθεί σε μία μορφή λευκής απεργίας.Ομολογουμένως δεν ζούμε σε ευτυχισμένη περίοδο, υπάρχει φτώχια, ανεργία, ανασφάλεια. Κι εγώ είμαι δημοσιος υπάλληλος και το εισόδημα μου περιορίστηκε περίπου στο μισό σε ένα χρόνο και μιλάμε για τωρινό μισθό 900 € (για να μη διαβάσω κανένα σχόλιο για τους διευθυντές που από 4500 πήγαν στα 3000), αλλά ποιον τιμωρούμε άραγε μη δουλεύοντας; Οι υπηρεσίες δεν λειτουργούν, οι υπάλληλοι έχουν μόνιμη δυσθυμία και αυτό που με τρελαίνει είναι το σχόλιο: "Για 900 ευρώ και που κάθομαι εδώ και πολύ σας είναι...". Η απάντηση όλων, μηδέ εξαιρουμένων κάποιων δημοσίων υπαλλήλων που έχουν συνείδηση της πραγματικότητας, έρχεται aυθόρμητα:
"Αν δεν σας κάνουν τα 900 ευρώ εκεί είναι η πόρτα. Η τρόϊκα δεν θα απαγόρευε προσλήψεις προσωπικού αν υπήρχαν εθελοντικές παραιτήσεις. Και ξέρω πολλούς εκεί έξω που σήμερα θα ήταν ευτυχείς να μπουν στην μονιμότητα του δημοσίου και με λιγότερα από 900 € όταν εκεί έξω το 900 € έχει καταντήσει σχεδόν υψηλός μισθός." Η προαίωνια πληγή των Ελλήνων ήταν πάντα η δικαιολογία ότι μπορώ να κοροϊδεύω το κράτος, να φοροδιαφεύγω, να μην πληρώνω, να κλέβω γιατί οι πολιτικοί είναι διευθαρμένοι. Ειναι σα να ζητάει ο φονιάς να αθωωθεί επειδή υπάρχουν κάποιοι που σκότωσαν κανα δεκαριά. Κάποτε θα πρέπει επιτέλους να σταματήσει ο κατήφορος της πατρίδας μας. Και εγώ πέρα από μεγαλόστομες δηλώσεις ξέρω συγκεκριμένες ρεαλιστικές συνταγές:

Να σταματήσουμε την ανοχή στην ανομία που υπάρχει δίπλα μας π.χ. ζητώντας αποδείξεις. Ο λόγος συγκεκριμένος: Αν εγώ πληρώνω φόρο, είναι σωστό και δίκαιο να πληρώσει και ο διπλανός, τι να κάνουμε τώρα...
2। Να δούμε ποιους θα στείλουμε στη βουλή. Όποιος δεν έχει ακόμη την τόλμη να φύγει από τα μεγάλα κόμματα τουλάχιστον ας διαλέξει ποιον σταυρώνει. Και προς θεού, ψηφίστε, μη ψηφίζοντας στηρίζουμε το κατεστημένο2. Να φροντίσουμε ο καθένας από μας να βάλει ένα λιθαράκι λογικής. Αν είσαι υπάλληλος της εφορίας, του Δήμου, δάσκαλος κτλ. δεν εξυπηρετεί κανέναν να τιμωρείς τον συμπολίτη σου με κακές υπηρεσίες.
Κάνε αυτό που μπορείς και που ξέρεις, αν βάλουμε όλοι το λιθαράκι μας κάτι μπορεί να γίνει.Και είχα πάντα μία βασική αρχή: Έχω δικαίωμα να διαμαρτύρομαι, να θυμώνω, να ουρλιάζω αν πρώτα είμαι εγώ εντάξει.

Δεν υπάρχουν σχόλια: